wtorek, 1 marca 2011

Być kobietą szczęśliwą i docenianą - każda z nas ma do tego prawo

Pierwszy blog będzie trochę o kobietach i o mnie w ich świecie.

Jak być kobietą szczęśliwą? Jak być pewną siebie? Jak nie być ofiarą? Takie pytania zadaje sobie wiele współczesnych kobiet, zastanówmy się nad tym i my.

Wiele jest różnych portretów kobiet w naszym mieście, kraju na świecie. Wszystkie chcemy być szczęśliwe, spełnione czy doceniane. Każda z nas ma inny pomysł na samorealizację. Często brakuje nam jednego odwagi i działania. Nasze marzenia pozostają niewypowiedziane a jeśli nawet je wypowiemy to często na tym się kończy.
Ja o swoich planach zaczęłam myśleć około trzy lata temu, pierwszy raz wypowiedziałam je po roku. Wreszcie podjęłam decyzję, to był przełom.
Pociąg się rozpędził - wszystko zaczęło się zmieniać tak szybko, że nie pamiętam nawet obrazów zdarzeń, które mnie spotykały.
Dzisiaj mam własną działalność. Realizuję w niej między innymi szkolenia dla biznesu, instytucji budżetowych oraz jednostek oświatowych. Nie zapominam oczywiście o  działania dla lokalnej społeczności organizując kursy, warsztaty, szkolenia zajęcia dla dzieci podczas ferii czy wakacji. Jestem szczęśliwą kobietą, która dąży do spełnienia swoich planów.
Nie znam recepty jak być szczęśliwą, wiem jednak, że każde działanie przybliża nas do celu, który sobie wyznaczamy.Wierzę, że realizacja naszych planów przybliża nas do szczęścia, pewności siebie a do tego każda z nas ma prawo. 


A wy drogie Panie jak dążycie do swojego szczęścia ? 
Zapraszam do dyskusji
Małgorzata Dudek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz